13 Ağustos 2010 Cuma

24 Ayar Bakım

“Fırsat Bu Fırsat Bağdat Caddesi xxxx'dan Altın Bakımı ya da Oksijen Bakımı 180 TL yerine 80 TL! Kleopatra'dan Angelina Jolie'ye kadar bir çok ünlünün tercihi 24 ayar altınla gerçekleştirilen yüz bakımının ya da %98 saf oksijenle gerçekleştirilen oxyjet bakımının keyfini çıkaracaksınız. Bu müthiş bakımlar sayesinde cildiniz çok daha sıkı, genç ve çarpıcı bir hale geliyor!”






Nasıl bir mantıkla, nasıl fikirlere sahip bir kadın (şimdilerde erkekler de yapıyor bunu. Sadece kadınlara yüklemeyeyim durduk yere bu yükü :))  suratına o tabakayı bakım adı altında uygulatıp üstüne üstlük bir de keyfini çıkarır anlayamıyorum.

Oxyjet nedir diye şöyle biraz bakındım çevreye daha da tuhaf buldum bunu kendine yapan kadınları algılamam için sanıyorum ki çok uzun ve karmaşık evrelerden geçmem gerekecek benim :))

Oxyjet denen bu uygulama; saf oksijen ile ciltteki kırışıklıklardan kurtulmanın ani ve etkili çözümü olarak tanımlanıyor. Cildin alt tabakalarına %98 oranındaki saf oksijen ile bu uygulama için geliştirilmiş özel ve çeşitli ürünleri iğne kullanılmaksızın  basınçla enjekte edilmesi. Bu uygulama ile ciltteki pek çok sorun ortadan kaldırılabiliyormuş. Sorun ne ? Kırışıklık, yaşlılık lekeleri ve sarkma. Yani kendinle barışamama, yaşının getirilerini kabul edememe ve hatta bence psikolojik bozukluk bu!

Şimdi bi sürü insan içinden ve hatta dışından da bana pek çok itirazda bulunacak. Modern yaşamın getirilerinden neden faydalanmayalım ? Neden bakımlı ve güzel olmayalım? Biriniz önce bana şu sorumun yanıtını versin sonra da ben uzuuuuuuun uuuuuuzuuuuuuuuuuun sizinkileri yanıtlarım:))







Yaşamınızı zora sokacak şekilde rahatsızlık boyutunda olmayan, üstelik sadece yaşınızın getirisi  olan, size ait, sizinle büyümüş, sizi siz yapan çizgilerinizden ne istiyorsunuz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder