12 Ağustos 2010 Perşembe

Farkına Var...

Tadını çıkarmadan, ne yaptığımızın farkında olmadan, manasız telaşlar içinde kaçırdığımız o kadar çok tat, o kadar çok zevk, o kadar çok yarım kalmışlıklarımız var ki... Benim cümlelerim de, bildiklerim de yeterli gelmiyor bu küçük ama etkisi kocaman detayları anlatmaya... Volkan çok daha güzel döküyor bunları kelimelere. Blog benim değil mi? Canım ne isterse onu yayınlarım lüksünü yaşamak istiyorum :D

"Oyunlar oynamalısın, kendin için bir alem olmalısın. Bunun için tam bir hayalperest olman gerekir ve ben sana hayallerin içerisinde yaşa demiyorum. Hayatı oyuna çevir. Bir et yığını olmadığının farkına varmanı istiyorum, sen bir yığın değilsin. Hemen şimdi başlayabiliriz, elini yıkarken tenine dokunan suyun farkına var. Seni nasıl okşadığını, nasıl sardığını hisset ve su elinden akıp giderken diğer elinle onu sevmeye çalış. Dünü, yarını bir kenara bırak ve su ol, suyla bütünleş; bir mucizeye tanık olabilirsin.


Sen daha önce hiç yemek yemedin, tıkındın. Bir ısırık al elindeki meyveden, bırak ağzına yayılsın tadı; dilinin kenarlarından suyunun akmasına izin ver. Yavaş yavaş dişlerini geçir o lokmaya, dişlerinin arasına dağılmasına izin ver ve kokusu ağzına yayılsın. Dilinin altında, damaklarında hisset. Bütün ol o lokmayla. Seviş, sev... Sen şimdiye kadar hep tıkındın, yemek yemedin. Volkan S. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder