29 Temmuz 2010 Perşembe

İkram Edelim Birbirimize Şenlik Olsun !

Bizim toplumumuz da adettendir. Her şeyi ikram ederiz birbirimize. Su küçüğün yol büyüğün der, girişte ve çıkışta yol ikram ederiz. Kalabalık bir ortama girer oturacak tek yer olduğunda sen benden büyüksün der, yer ikram ederiz. Bazen hayatlarımızı, sevgilerimizi, üzüntülerimizi hatta bir ömrü ikram ederiz... Böyleyiz biz; kökleşmiş saygı değerlerine sahibiz. İstemiyoruz da değişmeyi. Böyle güzeliz, böyle mutlu, böyle çok daha iyi hissediyoruz kendimizi...

Ama son zamanlar da o kadar güldüğüm bi durumla  o kadar sıklıkla karşılıyor ve her gün bi heves gidip izliyorum ki; bunun heyecanını tarif edecek kelimeler bulamıyorum... Fikir güzelliği ikram ediyor bir grup hoca birbirine :) Hoca diyorum zira bunlar gerçekten konularında uzmanlaşmış ( ben söyleyenlerin yalancısıyım ), yaşını başını almış zat-ı şahaneler...


- Ah hocam bu sözlerinizle konuya ne güzel bir açı, ne kadar farklı bir ışık oldunuz...


- Aman efendim olur mu hiç... Ben deneyimlediklerimi sizin açtığınız yol üzerinde paylaştım sadece...


- Çok sağ olun hocam sizin gibi beyinlere şu günlerde ne denli ihtiyaç duyduğumuz fikrime herkes katılacaktır...


- Bakınız bu konu hakkında daha önce şöyle bir yazım www......... bu bağlantıda yer almaktadır.... (karşı taraf anında lınk e tıklar ve orada devam eder ikrama :) Hocam bu tespitiniz karşısında o kadar şaşkınım ki. Nasıl oldu da daha önce bu yazınızı görmedim....)


Sonu yok ikramın.... Siz harikasınız.... Yoooo yooo bu sizin güzel düşünceleriniz... Ah lütfen kendinize haksızlık etmeyin... vs. vs. vs.


Bırakın beyler, bırakın hanımefendiler... Ne biliyorsanız paylaşın işte... Rahat olun... Siz gibi davranın... Sizin bildiklerinize aç, sizin bildiklerinize ihtiyaç duyan çok insan var çevrenizde. Kimse bildiklerinizden şüphe etmiyor sizin kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder